با آموختن زبان فرانسه به کودکان در سنین پایین، آنها قادر خواهند بود با کمترین تلاش و به کمک بازی، ترانه و کنجکاوی ذاتی خود زبان فرانسه را به بهترین وجه ممکن فرا گیرند امری که در آینده موجب پیشرفت تحصیلی آنها خواهد شد و یک مزیت برای ادامه تحصیل و ورود به بازار کار محسوب می شود.

در دوره های آموزش تخصصی زبان فرانسه به کودکان، کودکان بدون نیاز به خواندن و نوشتن و به کمک متد های نوین آموزشی زبان فرانسه مختص کودکان وهمراه با فیلم ها و بازی های آموزشی و با تکرار و تمرینات متداوم، با تکیه بر مهارت شنیداری، زبان فرانسه را فرا می گیرند.

این دوره ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که کودکان در کنار متدهای اصلی آموزش زبان فرانسه، با داستان های نویسندگان و ادیبان بزرگ فرانسوی مقتضی سنشان آشنا می شوند و بدین ترتیب سعی می شود تا در کنار آموزش زبان فرانسه، با آموزش غنی ترین ادبیات دنیا به کودکان دریچه و افقی نو در برابر دیدگان آنها گشوده شود.

آموزش زبان فرانسه به کودکان   3 تا 6 سال
آموزش زبان فرانسه به کودکان 3 تا 6 سال بر اساس متد Tatou le Matou که شامل داستان ها و ترانه های کودکانه فرانسوی می باشد تدریس می شود.  در این روش کودکان بدون نیاز به خواندن و نوشتن در محیطی شاد و لذت بخش و با استفاده از از نرم افزار های آموزشی زبان فرانسه  و با کمک شعر، قصه و بازی های فرانسوی،از طریق مهارت شنیداری با زبان فرانسه آشنا می  شوند.

آموزش تخصصی زبان فرانسه به کودکان

آموزش زبان فرانسه به کودکان 7 تا 12 سال

آموزش زبان فرانسه به کودکان 7 تا 12 سال  بر اساس متد Alex et Zoé می باشد. متد Alex et Zoé در سه جلد از سطح مقدماتی تا پیشرفته تدوین شده است.در پایان این دوره ها کودکان توانایی گذراندن آزمون DELF prim را کسب می کنند. آزمون DELF prim یکی از گواهینامه های معتبر کشور فرانسه در سطوح کودکان است و انها را جهت گذراندن آزمون DELF junior آماده می کند.

آموزش تخصصی زبان فرانسه به کودکان

آموزش زبان فرانسه به نوجوانان
آموزش زبان فرانسه برای نوجوانان بر اساس متد Le Mag می باشد. متد Le Mag دارای سه جلد  و محتوای درسی آن کاملا متناسب با این رده سنی است و دارای جذابیت های بسیاری است. زبان آموزان این رده سنی می توانند پس از اتمام هر کتاب در آزمون DELF JUNIOR شرکت نمایند. متد آموزش زبان فرانسه Le Mag همانند مجله ها نگارش شده است تا لذت یادگیری دو چندان شود.

آموزش تخصصی زبان فرانسه به کودکان

کلاسهای آموزش انگلیسی و فرانسه کودکان به طور همزمان
کلاسهای آموزش انگلیسی و فرانسه کودکان به طور همزمان مخصوص کودکان 4 تا 14 سال است. در این دوره ها از دو متد Phonics  برای آموزش زبان انگلیسی و متد آموزش زبان فرانسه Caramel که از استاندارترین متدهای آموزشی زبان هستند، استفاده می شود. این دوره مخصوص کودکان و نوجوانانی است که سطح زبان انگلیسی آنها  حداقل intermediate (متوسط) است.

آموزش تخصصی زبان فرانسه به کودکان

کتاب های جانبی آموزش زبان فرانسه

در کنار کتاب اصلی “الکس و زوئه”کتاب های کمک آموزشی از همین انتشارات نیز تدریس می گردد.

کتاب کمک آموزشی ” الکس و زوئه در پاریس” ،  در سال 2005 توسط انتشاران “کله” به چاپ رسید و یکی از بهترین متد های آموزشی کودکان بالای 7 سال است.این کتاب که شامل 250 کلمه جدید و کاربردی آموزش زبان در حوزه ی کودکان است، یک کتاب کمک آموزشی بسیار خوب و تکمیل کننده متد آموزشی” الکس و زوئه ” می باشد.این کتاب مصور و جذاب داستان شخصیت هایی نظیر “الکس”،”زوئه”، بازیل”،”مامی”، “لولو” و “کروکتوت” را در جریان سفر آنها به پاریس روایت می کند.

آموزش تخصصی زبان فرانسه به کودکان

کتاب ” الکس و زوئه در تعطیلات” یک کتاب کمک آموزشی برای سطح مبتدی 2 بوده و تکمیل کننده متد ” الکس و زوئه ” می باشد.این متد آموزشی در سال 2005 توسط انتشارات “کله” به چاپ رسید  و شمال 380 کلمه جدید آموزشی است. وخواندن آن بعد از کتاب” الکس و زوئه در پاریس” توصیه می شود. این کتاب، داستان شخصیت های”الکس”،”زوئه”، بازیل”،”مامی”، “لولو” و “کروکتوت” را در تعطیلات روایت می کند.

آموزش زبان فرانسه به کودکان

یادگیری خواندن با “الکس و زوئه”

کتاب یادگیری خواندن با “الکس و زوئه” در سال 2006 توسط انتشارات ” کله” به چاپ رسید این کتاب به کودک کمک می کند که از طریق دو شخصیت معروف “الکس و زوئه” توانایی خواندن خود را تقویت کند.این کتاب از 15 درس تشکیل شده است هر درس شامل یک صفحه آموزشی  و یک صفحه متن برای خواندن است.
آموزش زبان فرانسه به کودکان