در صورت مواجهه با هرگونه سوال و نیاز به مشاوره بیشتر در رابطه با خدمات حرفه ای با من در تماس باشید.

ویژگی دوره های آموزشی زبان فرانسه دکتر فرحناک در این است که تنها به یک متد آموزشی خاص محدود نمی شود، بلکه مجموعه ای از جدید ترین و کاربردی ترین متد های آموزشی و کمک آموزشی زبان فرانسه برای تنوع و غنی سازی هر دوره در برنامه دروس گنجانده شده است. ویژگی دیگر این دوره ها در خواندن نمایشنامه ها و داستان های کوتاه از نویسندگان بزرگ فرانسوی (بسته به سطح کاربر) است که موجب می شود زبان آموز علاوه بر واژه ها و نکات گرامری جدید با سبک نوشتار ادیبان بزرگ فرانسه آشنایی پیدا کند: کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری، خسیس نوشته مولیر و… . این شیوه به زبان آموزان کمک می کند تا به جای کتاب داستان های بی محتوا با آثار فاخر ادیبان و درام نویسان بزرگ فرانسوی آشنا شوند. هم چنین، در هر دوره با توجه به سطح زبان آموز، فیلم ها و آهنگ های معروف فرانسوی برای تقویت مهارت شنیداری به نمایش در آمده و سپس تجزیه و تحلیل خواهند شد و مقدار مشخصی از زمان کلاس به زبان آموز اختصاص خواهد یافت تا بتواند به تدریج مهارت گفتاری خود را بهبود بخشد.

دوره ی بحث آزاد به زبان فرانسه

دانستن لغات و گرامر زبان فرانسه به تنهایی کافی نیست و زبان آموز حتی با داشتن دایره لغات بالا  نمی تواند به خوبی فرانسه صحبت کند و دانسته های زبانی خود را به صورت عملی به کار گیرد. کلاس های گفتگوی آزاد  زبان فرانسه در سه سطح برای زبان آموزان مختلف (مقدماتی، متوسط و پیشرفته) برگزار می شود. در دوره های بحث آزاد زبان، زبان آموز این امکان را پیدا خواهد کرد تا  تلفظ خود را تصحیح کند؛ اصطلاحات و کلمات عامیانه  را بیاموزد و به شیوه ای مفید دانسته های زبانی خود را در صحیت کردن به کار بگیرد.

داستان خوانی و نمایشنامه خوانی به زبان فرانسه

هدف از برگزاری این دوره ها روان خوانی متون فرانسوی, افزایش دایره لغت, درک مطلب بالا از طریق  خواندن داستان ها و نمایشنامه های فرانسوی است. همچنین در این دوره ها زبان آموز قادر خواهد بود تا با باز گو کردن ماجرای داستان  در جهت تقویت توانایی گفتگو به زبان فرانسه, درک ساختارهای گرامری و جمله بندی های زبان فرانسه گام بردارد.